RSS

Aktiviti P&P Pendidikan Jasmani



Murid-murid berkeperluan khas seperti di kelas PPKI Sekolah Kebangsaan Telok Gadong ini sebenarnya turut menjalani proses pengajaran dan pembelajaran (P&P) yang sama seperti murid-murid normal yang lain. Cuma sudah semestinya tingkat kesukaran untuk setiap mata pelajaran atau subjek itu disesuaikan olah guru-guru mengikut tahap kemampuan mereka. Pada hari ini, saya ingin memaparkan sedikit gambar sekitar aktiviti P&P murid-murid PPKI untuk mata pelajaran Pendidikan Jasmani. Antara aktiviti yang dijalani oleh murid-murid ini adalah bermain futsal, “bowling” dan acara sukaneka. Segala aktiviti murid ini sebenarnya dipantau dengan teliti oleh para guru PPKI dari segi:

1) Perkembangan murid-murid dari segi kemahiran permainan, psiko-motor, kepimpinan, semangat berpasukan, kecergasan dan lain-lain.

2) Keselamatan murid-murid semasa aktiviti bagi mengelakkan sebarang kecederaan.  


1 comments:

Blog27999 said...

If you're looking to burn fat then you absolutely need to jump on this brand new custom keto meal plan diet.

To design this service, licensed nutritionists, fitness trainers, and professional chefs have united to provide keto meal plans that are useful, convenient, money-efficient, and fun.

Since their first launch in early 2019, 1000's of clients have already remodeled their figure and health with the benefits a certified keto meal plan diet can offer.

Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-confirmed ones offered by the keto meal plan diet.

Post a Comment